Edellisessä postauksessakin lauseella sivuutin sitä, että ostamani Sisut olivat todella huonossa kunnossa sisältä. En pystynyt neulomaan niistä mitään, saati käyttämään lankaa mihinkään. Roskiin menivät. Harmitti todella paljon, sillä lanka oli minulle uusi tuttavuus ja olin todella innoissani, kun pääsin neulomaan sitä.

En oikein tiennyt, mihin minun pitäisi laittaa noista langoista palautetta. Olin ostanut ne Lankaideasta, jonne sitten myös palautetta laitoin. Myöhemmin sitten tajusin, että maahantuoja olisi ehkä ollut oikea osoite. No, palaute meni perille näinkin ja olin erittäin hämmästynyt, kun minua odotti iso kirjekuori postilaatikossa. Melkein jo luulin sen olevan Sny:ltäni, mutta tajusin, ettei se niin voi olla, kun lähettäjäksi oli laitettu juurikin tuo tekstiiliteollisuus.

Ja kuoresta paljastuikin nämä, pahoittelukirjeen kera.

Sublime baby cashmere merino silk dk-lankoja. Ja vielä viisi kerää. En todellakaan odottanut, että saisin yhtään mitään lankoja, saatika sitten tällaisia. Halusin vain kertoa, että kerät olivat huonoja ja ettei muille kävisi näin. Haluan kyllä kiittää todella paljon näistä langoista. Ihania!

Sinisestä ajattelin tehdä unisukat, muut jää odottamaan jotain erityistä neulottavaa.